Отворете https://booking.toplo.bg/ и се идентифицирайте в системата чрез потребителско име и парола.
Служител
Ако имате интерес за почивка в бази, предлагащи смени за почивки (Почивна база "Здравец" гр. Приморско и База за летен отдих бунгала гр .Ахтопол), съобразете датите на настаняване и напускане спрямо началото и края на желаната от вас смяна:
ПОЧИВНИ СМЕНИ |
НАСТАНЯВАНЕ - НАПУСКАНЕ |
1-ва смяна |
16.06.2021г. - 30.06.2021г. |
2-ра смяна |
01.07.2021г. - 15.07.2021г. |
3-та смяна |
16.07.2021г. - 30.07.2021г. |
4-та смяна |
31.07.2021г. - 14.08.2021г. |
5-та смяна |
15.08.2021г. - 29.08.2021г. |
6-та смяна |
30.08.2021г. - 13.09.2021г. |
Имайте предвид, че цените, които показва системата, са цени за външни клиенти. Вие като служители на Топлофикация София ЕАД можете да се възползвате от преференциални цени. За целта е важно да изпълните Стъпка 3 от текущия процес.
Информация за преференциалните цени: https://booking.toplo.bg/bg/content/6-cenorazpis.
Изберете почивна база, период и стая, след което следвайте стъпките за завършване на заявката за резервация.
Статусът на поръчката Ви е: „В очакване на потвърждение“
Служител.
След като сте завършили поръчката си, ако желаете да се възползвате от преференциалните цени, е важно да изпратите на администратора съобщение с информация за ползвателите (брой и тип) на резервираните от вас помещения.
Администратор.
При завършена поръчка от служител и изпратено описание на ползвателите на резервираните помещения, администраторът приема и обработва поръчката. Ако е необходима допълнителна информация, администраторът може да се свърже със служителя за уточнения.
Администратор.
Администраторът изчислява преференциалните цени за описаните ползватели спрямо действащия ценоразпис на дружеството. Отразява промяната на цената и изпраща съобщение на служителя. Сменя статуса на поръчката на „В очакване на плащане“
Служител.
При потвърждение на поръчката Ви, получавате имейл съобщение, в което има информация за дължимата сума и банковите детайли, за да направите банковия превод.
Можете да видите актуалния статус и данни за поръчката си и в профила Ви в системата.
Служител.
При плащане е важно да посочите основание за плащане: почивка: <референтен номер на поръчката>
Оператор-плащания, опционално може да бъде изпълнена и от Служител.
При осъществено плащане на резервация, операторът, който приема/отразява плащанията, изпраща информацията до Администратора.
Възможно е Служителят също да предостави на Администратора информация за направеното плащане. Например да изпрати мейл със снимка на платежното нареждане.
Администратор.
При получено плащане, Администраторът го отразява в системата и потвърждава резервацията. Статус на резервацията: „Плащането е прието“
Служител.
При отразяване на плащането, получавате имейл съобщение, с което резервацията ви е платена и гарантирана.
Можете да видите актуалния статус на поръчката си в профила си в системата.
Ако искате да изтеглите файл, потвърждаващ резервацията Ви, натиснете иконката PDF в колона „Разписка за платена резервация”.
© 2021-2023 Reservation system for our holiday bases. Всички права запазени