Етап 1: Избор на база и период за почивка. Резервация.

Стъпка 1: Отваряне на системата

Служител

Отворете https://booking.toplo.bg/ и се идентифицирайте в системата чрез потребителско име и парола.

Стъпка 2: Избор на база, период, помещение и създаване на заявка за резервация

Служител

 Ако имате интерес за почивка в бази, предлагащи смени за почивки (Почивна база "Здравец" гр. Приморско и База за летен отдих бунгала гр .Ахтопол), съобразете датите на настаняване и напускане спрямо началото и края на желаната от вас смяна:

ПОЧИВНИ СМЕНИ

НАСТАНЯВАНЕ - НАПУСКАНЕ

1-ва смяна

16.06.2021г. - 30.06.2021г.

2-ра смяна

01.07.2021г. - 15.07.2021г.

3-та смяна

16.07.2021г. - 30.07.2021г.

4-та смяна

31.07.2021г. - 14.08.2021г.

5-та смяна

15.08.2021г. - 29.08.2021г.

6-та смяна

30.08.2021г. - 13.09.2021г.

  Имайте предвид, че цените, които показва системата, са цени за външни клиенти. Вие като служители на Топлофикация София ЕАД можете да се възползвате от преференциални цени. За целта е важно да изпълните Стъпка 3 от текущия процес.

Информация за преференциалните цени: https://booking.toplo.bg/bg/content/6-cenorazpis.

Изберете почивна база, период и стая, след което следвайте стъпките за завършване на заявката за резервация.

Статусът на поръчката Ви е: „В очакване на потвърждение“

 

Стъпка 3: Изпращане на съобщение: описание на ползвателите на стаята/ите

Служител.

След като сте завършили поръчката си, ако желаете да се възползвате от преференциалните цени, е важно да изпратите на администратора съобщение с информация за ползвателите (брой и тип) на резервираните от вас помещения.

 

Етап 2: Определяне на преференциална цена

 

Стъпка 4: Преглед на резервацията и описанието на ползвателите

Администратор.

При завършена поръчка от служител и изпратено описание на ползвателите на резервираните помещения, администраторът приема и обработва поръчката. Ако е необходима допълнителна информация, администраторът може да се свърже със служителя за уточнения.

 

Стъпка 5: Изчисляване на преференциална цена. Изпращане на съобщение.

Администратор.

Администраторът изчислява преференциалните цени за описаните ползватели спрямо действащия ценоразпис на дружеството. Отразява промяната на цената и изпраща съобщение на служителя. Сменя статуса на поръчката на „В очакване на плащане“

 

Стъпка 6: Преглед на окончателна сума за плащане по резервацията

Служител.

При потвърждение на поръчката Ви, получавате имейл съобщение, в което има информация за дължимата сума и банковите детайли, за да направите банковия превод.

Можете да видите актуалния статус и данни за поръчката си и в профила Ви в системата.

 

Етап 3: Плащане и потвърждаване на резервацията

 

Стъпка 7: Осъществяване на плащане по референтен номер на резервацията

Служител.

При плащане е важно да посочите основание за плащане: почивка: <референтен номер на поръчката>

Стъпка 8: Проверка/ Отразяване на постъпило плащане

Оператор-плащания, опционално може да бъде изпълнена и от Служител.

При осъществено плащане на резервация, операторът, който приема/отразява плащанията, изпраща информацията до Администратора.

Възможно е Служителят също да предостави на Администратора информация за направеното плащане. Например да изпрати мейл със снимка на платежното нареждане.

 

Стъпка 9: Потвърждаване на резервацията

Администратор.

При получено плащане, Администраторът го отразява в системата и потвърждава резервацията. Статус на резервацията: „Плащането е прието“

 

Стъпка 10: Проследяване на статуса на резервацията

Служител.

При отразяване на плащането, получавате имейл съобщение, с което резервацията ви е платена и гарантирана.

Можете да видите актуалния статус на поръчката си в профила си в системата.

Ако искате да изтеглите файл, потвърждаващ резервацията Ви, натиснете иконката PDF в колона „Разписка за платена резервация”.